Souvndag

ja nu har det ju blivit så igen att jag inte har bloggat på några dagar, sorry^^ I fredags efter skolan så var jag med Gelare, sov även över hos henne till lördagen:D

I lördags så började Gelare och jag dagen med att färga hennes hår. Sedan vid halv tolv var det en liten sista träning innan uppvisningen med gymnastiken. Vi tre sedan så var uppvisningen och våran grupp var två ut och det gick super bra faktiskt xD Jag, Gelare och Louise kom ner från läktren med paraplyn^^ haha kan ni gissa vilken låt vi hade?

 Sedan så gick Gelare och jag på matchen Åtvidaberg- Hammarby. Vi behövde bara betala halva priset, för vi var smart och lyckades ta oss in vid halvlek^^ Det blev ju ändå förlängning och allt hände ju i andra halvlek och i förlängningen, så vi missade ju inget och vi fick se matchen billigare^^

Efter det så baka vi kladdkaka och tittade på Robinson. Maha gu vad jag älskade att se Chritians min när Jarmo berättade att han var imun!!!!!!!!! haha Gelare och jag bara skrek, grät och hoppade i soffan av skratt xD Tur att Gelare spelade in det, för nu kan vi ju titta på det hur mycket vi vill! :D

Idag måste jag plugga massa men just nu känns det som jag inte kommer få någonting gjort:/ BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0