Måndag, måndag

Today;
var i school och Gelare o jag kom dit vid typ 8:a för vi trodde vi började då. Men vi började inte fören vid 10.10. Då skulle vi ha matte men våran lärare kom inte, så vi slapp matten^^ Men Gelare och jag var i skolan i typ 5 timmar i onödan. Sedan hade jag i alla fall kemi o spanska. Men det är något som jag  inte fattar! vi ska tydligen läsa naturkunskap, men vad läser man då? Jag trodde det var kemi, fysik, biologi. Men det läser vi ju redan:S? jag är förvirrad!

Sen efter skolan så följde jag med Gelare in till stan, hade tänkt gå på bio men sen när vi kom dit hade filmen vi ville se redan börjat, så det får bli någon annan gång.

Imorgon vet jag i alla fall att jag har sovmorgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0