Lördag med Louise

Today har jag varit med Louise, skujigt, skojigt!!!!

Vi tittade på Blair Witch, desperate housewieves, robinson

Haha sedan sprang vi i snön med, fatta vad jobbigt det blir efter ett tag! Men riktigt oligt, älskar känslan ;D Vi besteg även snöberg och sjöng allsång på toppen.

Vi hade tänkt gå ut i skogen med för att leta efter blair witch men vi var för trötta helt enkelt så det ska vi göra någon annan gång.

Förutom det här så märkte vi att alla har blivit kidnapade av aliens! Det var nästan helt öde ut ju! Kanske tur det med tanke på hur galna vi va xD Jag gick runt med en flashlight..........

Nu tror jag att jag ska sova snart, trött!

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0