Fredag

Jao efter skolan följde jag med Gelare hem. Elin missade bussen så även hon följde med. Så vi hittade på lite kul grejer. Körde bla en nyn lek och jag förlorade hela tiden:S asså jag hinner inte säga mitt namn snabbt nog, jag glömmer bort vad jag heter....jag skyller på det i alla fall xD haha jao sen skulle Elin med bussen. Men vi hade kul i alla fall ^^

Sedan tittade Gelare och jag på "Cloverfield" den var faktiskt super bra. Fast det beror nog mest på slutet och hur den var filmad. Den var speciell. Så många frågor man inte fick svar på, men den satte sig fast.  Hade den varit vanligt filmad hade den antagligen varit sämst för då hade ju handlingen inte alls framställts som den gör nu. Jag tycker att ni ska se den om ni inte redan har gjort det. För jag tycker i alla fall att den var mega duper bra xD


Efter det så lyssnade jag och Gelare på avslappningsband.....haha sjukt roligt. Ni skulle ha hört han som pratade^^. Hade man inte börjat skratta rätt som det var åt han som pratade så hade det nog funkat jätte bra.

Jao och sedan efter det så tittade vi på "Barda" å jag älskar Barda. Det är ju så himla bäst. Skulle kunna göra nästan vad som helst för att få vara med i det....ärligt talat jag älskar det verkligen! Karl är så grymt cool =) jaop Gelare och jag drömmer om att få vara med där xD och det ska vi också har vi bestämt, vi ska i alla fall träffa Karl någon gång^^

Jao känner att det blivit mycket tv- tittande idag. För efter Barda kollade vi på Let´s dance.^^  maha

Nu är jag hema och ska nog snart ta och sova snart, för jag trött. Det har varit en lång dag. Imorgon e det lördag och jag får äntligen sova ut ordentligt :)
Ni får ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0