Hellu!

Ja nu har jag då skaffat mig en blogg. Har bara funderat på att göra de i ca sådär 3 månader, men nu är det gjort. Min kompis Emily skulle göra en så då passade jag på innan jag ångra mig. Kan ju börja med att berätta lite kort om min dag.

Vaknade vid ca halv 11, skulle till Linköping för att shoppa med mamma, pappa och syster. Men jag har märkt nu att jag har kommit in i perioden "inte hitta några kläder jag vill ha" det är inte kul. Jag älskar att shoppa, det är så underbart när man har något nytt, man får liksom en wow känsla. Jag brukar alltid få en sådan period någon gång under året, det är hemskt.
Fast riktigt tomhänt blev jag ändå inte, köpte mig en foundation borste:)

sedan blev det att äta på McDonalds....gott har längtat efter en Qp chees^^

Nu sitter jag i min säng med datorn i knät och håller på med bloggen och pratar lite på msn.

Ha det så bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0