Oj oj, kul dag xD

Ja som sagt idag har jag varit med Louise:D wiiii jätte kul hade vi det. Här får ni lite kort om dagen med henne. Först gick vi och köpte tuggummi, eller jag köpte tuggummi^^ Sedan gick vi och letade hål i staketet runt parken, det gick inge vidare de. Efter det så kollade vi på världens läskigaste klipp på youtube. Jag började nästan tjuta, asså jag börjar gråta nu när jag tänker på de:S. Det är en fotbolls spelare som råkar sparka till en annan spelare i nacken så den bryter nacken. Personen dör dirket , men han har så mkt adrenalin i kroppen. Så kroppen fortsätter att göra typ kullerbytter bakåt och springa bakåt. Det jätte läskigt och hemskt. Tänk hans lagkamrater, hans familj, hans vänner och alla som var där och såg det där. Fy! http://www.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc är ni jätte känsliga ska ni inte se det, jag varnar er.

Ja men senare så gav sig jag och louise ut på skatt jakt:P......vi hittade ingen skatt. haha men de var roligt ändå^^ Vi hittade ett ställe där det ekade värsta mycket. Haha vi stog där och skrek massa. Sedan när vi skulel gå vidare märkte vi att ett flnster till ett hus var öppet och att det var folk där. Snacka om pinsamt. Då fick vi oss en springtur^^

Nu ska jag snart sova. Kommer lite bilder längre ner med^^ Ha det så bra, puss:)


Gick förbi en jätte läskig kalkugn eller nått hette det^^ den är läskig och stor.


Vi såg en mystisk lastbil som stog parkerad på något konstigt ställe.^^


Vi hälsade på snögubben i den gröna rondellen med xD maha
Ja lite bilder fick ni i alla fall från Louise och min promenix/skattjakt. Tagna med min super duper braiga mobilkamera^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0