Tisdagen, 090707

Jao dagen med Gelare och Louise var super rulig! Maha vi spelade cluedo och Dinsey monopol. Jag vann cluedo och jag antar att jag vann monopol med xD Jag hade hur mycket pengar och gator som helst xD I love money! 

Sedan gick vi ner till Gelare för att säga adjö. Det var svårt. Vi stog där och ville inte lämna varandra. Man kände hur tårarna brände bakom ögonlocken. Liksom bara veta att Gelare ska vara borta i 6 veckor och när hon kommer tillbaks så är det bara 2 dagar kvar tills skolan börjar! Då ska vi börja gymnasiet. Gelare och jag ska börja på NV på Jensen och Louise på Ljunkan på hantverksprogrammet stylist. Hallå vi 3 ska inte gå tillsammans längre! Det går inte att förstå, det har ju liksom varit vi 3. Fast vi kommer ju träffas ändå, men det är just det att vi 3 var ju alltid i skolan och hittade på massa konstiga saker. Nu är det slut på det, på våra äventyr ;(

I alla fall lyckades vi säga hejdå och ta oss hem till var och en. Sedan senare ringde Gelare så vi kunde prata och säga hejdå en sista gång innan hon åker. Aow vad jag kommer sakna henne.


Maha Louise och jag kör robinsonspelet på tv4.se mot varandra. Extremt kul! Man blir beroende......

Sov gott nu alla, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0