Glad midsommar^^

Säger man glad midsommar? maha komiskt xD

Det här kanske är sista inlägget innan jag åker, det beror på. I alla fall kommer jag antagligen inte kunna blogga under helgen. Jag hade något som jag ville blogga om, men nu när jag sitter här vid datorn har jag glömt bort det. TYPISKT!

Jag måste i alla fall göra en lista på vad jag ska ta med mig. Maha det kommer bli en miljon grejer som jag ens inte kommer använda på den här helgen. Säkert kommer jag packa ner saker som jag inte ens brukar använda i vanliga fall. Det är typiskt mig^^ Man måste ju ta med sig saker för allt. Liksom man kan ju inte veta exakt vad det ska bli för väder eller om det dyker upp något annat oväntat. Man måste vara förbered på allt! Jag är sådan, jag måste planera för allt som kan hända. Asså jag planerar för sådana sjuka saker som aldrig kommer hända. Typ som att det skulle komma utomjordingar till jorden, just där jag är. Men det kanske händer och då är det jag som är förbered:D Hm jag kanske inte går riktigt så långt. Men det jag vill få fram är att jag planerar för saker som kan hända i fall inte allt blir som det ska eller nått^^ Fast det har lönat sig ofta, att jag tänker steget längre^^ Så därför kommer jag fortsätta med det. Haha kom på en till sak jag kan avslöja. Jag har typ alltid med mig värsta överlevnadskitet i min väska xD Men det är effektivt. Det är ju inte så mycket som ingår i mitt överlevnadskitt. Fast ibland kan det bli tungt xD Men sådan är jag och kommer nog alltid förbli. Jag måste planera och vara förberedd.

God natt och ha en bra midsommar, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0