Imorgon är det fredag= hej då 9:an

Idag hade vi ju som sagt fotbollstunering samtidigt som min klass var utklädda superhjältar xD Maha jag var lätt snyggast^^ Teenage mutant ninja turtles. Tyvär glömde jag ta någon bild på mig, men kanske lyckas få tag på någon av någon annan. Det var kul i alla fall, typ^^ Jag var jätte duktig tycker jag, för liksom har ni testat någon gång att spela fotboll i en tung, lång mantel med ett band för ögonen med två hål i, förstora skor som är alldeles sönder slitna som består mest av hål. På en gräsplan som är blöt och gäggig. Det är inte så lätt, särsklit inte när man trampar ner mitt i en lerpöl så att skorna blir jätte tunga så man tappar dom typ. Men jag klarade mig bra:D

Imorgon är det skoavslutning, jag får panik! Jag vill sluta men ändå inte. Det känns inte som jag  är redo för gymnasiet än. Jag kommer sakna högstadiet så enormt mycket! Men de flesta brukar ju säga att gymnsiet är den roligaste tiden. Hoppas det är så, för annars kommer inte jag klara det här!

Nu ska jag försöka sova. God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0