Måndag, juni:D

Jao idag har det varit skolan som vanligt. Nu måste jag plugga, jippy! men nu är de tju bara det där allra sista....fast det är inte så bara o bara.

Måste packa sedan, för imorgon ska jag sova i botorp med elevensval friluftslivet  xD maha gelare, louise och jag går på det.Himla kul, nä men man får sluta tidigare oftast och övernatta kan ju alltid vara trevligt xD vi hade det förrra året med och då höll jag på att dö under natten. Vi sov i ett tält. Det var blött, det var svinkallt och jag kunde absolut inte sova + att jag var så sjukt kissnödig. Det var verkligen hemskt och jag var så trött dagen efter. Jag gick runt i skolan som en zommbie. Så trött har jag nog nästan aldrig varit. Det var inte så kul. Men i år tänker jag sova i stugan, då slipper jag i alla fall vara blöt och frysa^^ maha asså jag är nog den bästa friluftsmänniskan i världen. Så fort jag ser en myra får jag damp och skriker som en galning och springer runt, för att den inte ska atackera mig. Myror e läskiga o likaså masa andra kryp, men myror är nog värst. Fy jag tål inte myror, jag e rädd för myror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0