Sommarlov, 9:an över, grundskolan slut:O:S

Ja då har man somamrlov och har slutat 9:an, gymnasiet nästa. Herre gud! jag trodde aldrig att jag skulle kunna tjuta så här mycket för skolan. Men nu märkte man verkligen hur mycket man kommer sakna den där skolan. Alla minnen jag fått under dessa 3 år, jag är glad för den tiden. Jag kommer sakna allt o alla grymt mycket och speciellt Louise, Gelares och mina utflyckter, äventyr  och bus i skolan. Vi kunde hitta på vad som helst och vi kunde rädda dom där tråkiga skoldagarna med någon tokig ide. Haha jag kommer även sakna  speciellt Emilys och mina fjortisdagar xD Jag har haft så himla skoj! Det känns typ som att man flyttar hemifrån nu^^ Just nu känner jag mig inte alls redo för att börja gymnasiet, jag vill stanna kvar i det trygga! Men man måste gå vidare i livet för att komma någonstans.

Ja dagen började med fotografering med klassen, sedan blev det kyrkan och betygsutdelning. Jag är faktiskt nöjd med mina betyg^^ Sedan gick vi tillbaks till skolan och sa hej då till alla. jag hade planerat att inte börja gråta, men det sket sig! Jag kunde inte hålla igen sen ändå. Men så farligt var det inte då. Sedan på kvällen så var det middag för  9:orna och en del lärare. Då blev det riktigt kännslosamt! Jag bröt ihop när vi skulle gå och ville inte lämna skolan! Jag kunde inte sluta gråta, det bara kom och kom. Ju fler saker jag kom på att man inte kommer kunna göra mera och massor sådant, desto mer började jag gråta! Och jag var ändå inte värst^^ Men det var skönt att släppa ut alla känslor, annars hade jag antagligen gått runt och varit deppig hela sommarlovet och det vill jag inte göra! Haha det sista som hände innan jag, Gelare, Louise och Emily  lämnade skolan är ändå ett minne det! Det fick oss på mycket bättre humör. Men det är svårt att fatta att typ allt det där är slut nu! Allt som hände i högstadiet är över och lämnas bakom en! Men jag ska sluta tänka så och blicka framåt istället. Jag har ju världens grymmaste minnen och har haft en riktigt bra tid där:D Snart är det gymnasiet! Och det är SOMMARLOV!!!!!!

Glad sommar alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0