Teenage Mutant Ninja Turtles

Hellu:D Idag hade vi klasskamp i skolan. Maha en del grenar var super tråkiga medans andra var riktigt roliga xD Imorgon är det fotbollstunering i skolan mellan 9:orna. Min klass kommer förlora och det beror dels på att jag kommer vara med xD Haha nä men min klass är alltid sämst. Vi får helt enkelt se till att göra dagen rolig ändå:D Det är ju trots allt det sista vi gör med klassen. Vi ska vara utklädda till superhjältar^^ MIn utklädnad är inspirerad av Ninja Turtles:D Weeeeeei jag älskar turles xP Nu kan jag inte sluta sjunga på den där låten dom har som intro^^ Haha jag kommer se ut som "Hej kom och hjälp mig" imorgon, med den värsta färgkombinationen ever. Men vem bryr sig? Inte jag i alla fall, för jag kommer ändå vara snygagst:D

Var med Gelare efter skolan. Haha vi gjorde egen "Ben&jerry" med kaksmet. Asså vi gjorde någon egen kaksmet och sedan lät vi den stå i frysen ett tag. Sedan tog vi krokantglass och lade i lite kaksmetskluttar i glassen:D maha det blev super gott faktiskt, nästan det första som jag och Gelare lyckas med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0