1 mars, vår? måla, måla monster.....

Hellu!
Idag är det ju 1 mars, då måste det väl det betyda att det snart är vår? Jag  hoppas i alla fall på det men vanligen så brukar det ju komma nästan mest snö under mars"/  Jag vil ha sommar^^

Jag sitter och målar för fullt och fult. Måste måla bilder till bilden. Asså jag är sämst på att måla och det är hur svårt som helst att måla av bilder som leonardo da vinci gjort! Hans bilder ser hur verkliga ut som helst, mina ser ut som monster som mår illa och har fått en rejäl smäll på näsan så att den ser allmänt konstig ut. Det går inte snabbt heller att måla dom och jag tvivlar på att jag kommer hinna bli klar i tid:S Fy jag kom på att sedan måste jag ju också färglägga bilden i samma färger som han har gjort på den bilden jag målar....då kommer det se ut som att monstret, som egentligen är en flicka har tvättat sina kläder ihop med andra kläder med olika färger. Jag känner att det här kommer gå så himla bra eller inte! Hejdå betyget i bild.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0