Torsdag, inte fredag

Jag har trott halva dagen att det var fredag idag:S Aowh fy vad jobbigt. Jag vill inte ha imorgon! Jag orkar bara inte, för jag känner redan nu att hela dagen kommer gå åt helvete. Först nationella prov i engelska, läs- och hör förståelse. Det komemr gå skit för mig! Sedan ska jag till skolskölterskan på hälsokontroll. Hon kommer klaga ihjäl sig på mig och jag kommer säkert se dåligt med. Jag vill inte ha glasögon! Fy naej men jag tycker att jag ser bra, så även om hon säger något annat tänker inte jag gå till någon optiker. Och som ett litet plus på kanten så är det fredag den 13 med imorgon.......Weeeeei jag ser verkligen fram emot den underbara dagen imorgon:S HJÄLP MIG! Har lust att bara sova ibort imorgon, men jag löser inget bara för att jag skjuter upp det. Bättre att göra det och ha det gjort sedan.....BLÄ!

Okej kanske lite för mkt klagande där, sorry=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0