Måndag, idag är ingen vanlig dag för det är ju Gelares födelsedag hurra hurra!

Today har jag varit i school som vanligt. Louise hade studiedag idag så hon och jag överaskade Gelare:D Gelare visste inte att hon var ledig för vi hade ju inte berättat något, så då kom Louise till våran skola:D Maha! Det var super roligt! det kändes så fantastiskt när vi alla tre var i skola igen. Det var riktigt länge sedan nu ju! Jag saknar högstadiet enormt mycket! Det var ju så kul då.

Sedan efter skolan gick vi alla hem till Gelare:D Vi hade riktigt trevligt!

just det jag kom på en sång förut hemma hos Gelare xD "it´s a fire on the stage" Ja det är så den går om och om igen. Men den e bra och den låter absolut super bra när jag sjunger den. Nu vet ni ju inte heller hur melodin går men den e riktigt klämmig i alla fall xD

På måndag alltså om en vecka kommer nog antagligen en av mina små drömmar gå i uppfyllelse:D Gissa om jag är excited! men vad det är kommer jag inte berätta nu utan det kommer jag berätta på måndag eller tisdag (om jag nu kan hålla mig så länge)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0