Onsdag igen....

Haha seriöst jag trodde det var onsdag igår, det var inte förns nu jag märkte att det var fel xD Tänkte skriva torsdag men sedan kom jag på att jag hade engelska idag och det har jag inte på torsdagar. Men sedan såg jag att förra inlägget hette onsdag så då blev jag förvirrad och tänkte att det var torsdag igen men sedan kom jag på att det var igår jag tog sprutan och det gjorde jag på en tisdag......Maha stört!

Today var det skolan som vanligt, många som var sjuka men inte jag^^ Jag mår jättebra min arm har typ slutat göra ont och faktum är att jag mår bättre nu än vad jag gjort på väldigt väldigt länge, känner mig frisk frisk. Haha jag e konstig! Alla andra mår dåligt och jag mår bättre än bäst.......

Kommer säkert bli jätte sjuk eller något, det här är bara lugnet före stormen. Skulle inte förvåna mig om det är så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0