Onsdag, nu har jag inte lika mycket PANIK!

Kunde bara inte blogga igår, jag hade för mkt PANIK inför idag!

Today har varit en påfrestande dag, det har hänt mycket hemskheter men de har gått bra^^

Börja dagen med kemiprov vilket gick sämst för mig! Seriöst jag e glad om jag lyckas få 1 rätt svar men det störigaste är ju att jag egentligen kan det där det e bara under proven som allt försvinner i huvudet!

Direkt efter provet tog jag vaccinet, höll på att dö typ! Nä men jag överlevde men fy vad ont det gjorde när hon tog den! Nu känns det inte så mkt, ibland lite ont i armen främst när jag sträcker på den. Känns lite som träningsvärk.

Sedan hade vi ju några till långa lektioner, slutade inte förns vid 16!:O Men jag lever, typ.....

Massa plugg som jag måste göra, fatta har typ 3 jobbiga uppsatser att göra + mkt mer! ruligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0