Snakeis my hero!

Min insekt som bor på min vägg över min sänglampa sitter fortfarande kvar där. Det har den gjort enda sedan i sommras så jag har bott med den i nu 3-4 månader tror jag. Jag älskar den! Det är mitt husdjur^^ Den håller borta alla spindlar och andra otäcka insekter. För sedan den kom så har alla andra djur i mitt rum försvunnit. Mitt rum kryllade ju av spindlar och konstiga insekter innan, det var riktigt läskigt för de höll på att ta över mitt rum. Jag kunde liksom inte sova i mitt rum i min sköna säng för att de snodde den! Sedan kom min räddare, Snakeis:D Ja jag har döpt den till Snakeis för den é så fränig xD Den är urgullig, hm jag undrar om den é släkt med Felix som jag hade i början av sommaren, insekten som drunknade i mitt vattenglas när jag var borta över midsommarhelgen.

Fast Snakies är mycket mindre och jag tror att den är död, den har ju suttit precis på samma ställe, på samma lilla fläck i typ 4 månader utan att röra sig:S Men Snakeis är effektiv ändå! Okej någon lite spindel har kanske kommit men den har inte direkt atackerat mig då som de gjorde förut^^

Haha seriöst det här var det stördaste inlägget ever xD Jag berättar om min kärlek till en död insekt som har suttit på min vägg i flera månader som jag inte vågar ta bort.......Me love Snakeis<3 

Hm jag har ju även mitt spindelskydd på väggen, jag tror det också har skrämt bort spindlarna!


Snakeis är mindre en på bilden och ser lite annorlunda ut, men bilden e ju tagen med min braiga mobilkamera xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0