Söndag, farsdag

Grattis pappi på farsdag:D

Sitter här hemma alldeles ensam, de andra är hos mormor och morfar. De sitter säkert just nu och äter god smörgåstårta!

Okej jag kunde ju ha följt med men jag orkade inte, var för trött och som ni redan vet så har ju mitt huvud cancer. Har troligen även fått cancer i halsen, den e jätte skum! Creepie! Naej men jag får väll ta och söka upp någon läkare någon gång när jag har tid, men jag har ju aldrig tid för det. Jag måste nog göra det snart för mitt huvud blir bara värre o värre, yrare o yrare. Ja jag blir typ yr hela tiden i alla fall ofta. 

Nog med klagandet! 

Nu har jag världens största problem här!!! Jag vet inte om jag ska köra sims elr rollercoaster:O  

Det verkar som det har löst sig. Jag hittar inte rollercoaster spelet så därför vill jag självklart spela rollercoaster...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0