Tisdag, nu orkar jag inte!

Today var det skolan som vanligt, lång dag. Tisdagar som alltid annars brukar vara så kort och sköna, varför förstör de dom nu för?

Jag har massa plugg som jag måste göra men jag gör inget ändå, typiskt mig! Jag måste plugga nu mer orkar verkligen inte, jag vill sova! Är hur trött som helst och allt känns bara fel just nu. Men jag måste ju plåga mig med matten för den ska vara gjord tills imorgon och lika så engelska boks grejsa mojs redovisningen och så har jag prov i spanska på torsdag vilket betyder at jag borde börja träna idag vilket aldrig kommer ske. Jag orkar inte!!!!!!!!!!

Nu ska Sofia sura och sjunga, försöka plugga med.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0