Lördag en Gelare- och Louise- dag med fotboll.....

Today har jag varit med Gelare och Louise, super kul!:D Vi tittade bla på film, the others och the grudge. The grudge satt vi mest och skratta åt typ (såg dne japansa verisionen xD+ jag har redan sett the grudge innan) The others har jag ju redan sett för flera, flera år sedan men jag kom liksom ihåg slutet och det e ju det som är hela filmen typ xD men det var ruligt i alla fall:P

Gelare och jag gick även på matchen åtvid- mjällby. Det gick ju bra för åtvid i alla fall och Gelare och jag fick se ett mål at least!:D

Imorgon åker jag till Göteborg. Ska till min farmor i Nol^^ Ska bli kul o träffa kusinerna med:D Så det blir att åka buss alldeles ensam i 4-5 timmar, jätte kul! Men jag har ju min älskade Ipod!!!!!

Så det kommer antagligen bli dålig uppdatering nu ända fram till torsdag, kommer hem då^^

Ni får ha det så bra, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0