Tisdag, för mig torsdag

Idag var det först skolan. Tog klassfoto, jag ser hemsk ut på bilden!! Absolut inte kul och poträtt bilderna ska vi inte ens prata om.

Ja men i alla fall efter skolan var jag med Gelare. Vi gick på fotboll och Åtvid vann ju sen till sist. Målet gjorde de så klart när vi precis tittade bort i någon sekund. Mina händer dog! Ja asså jag har aldrig frysit så dant om mina händer. Jag lovar er det var hemskt, ni kan nog inte förstå hur ont det gjorde. och hur läskigt det var! Mina händer blev först vinröda och jag kunde inte röra händerna eller fingrarna. När jag sedan gick hem så började händerna bli mörkblå/lila. de svullnade upp! Det kändes riktigt skumt i händerna. Typ som om det var is i dom. Mitt lilla sår på handen som brukar vara rött blev nästan svart. Jätte läskigt! Jag trodde att min händer aldrig mer skulle bli normala. Men nu är de ganska så normala i alla fall:)

Kul hade vi at least:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0