Ett tag sedan kanske

Idag e det torsdag, det e sol ute, men vantarna sitter på fortfarande(även vinterjackan o halsduken) Hm alla jag möter går typ i vanlig tröja eller tillochmed i t-shirt! Hallå det inte sommar än!?:O Aja jag känner mig mobbad när jag är ute, kanske måste tvinga på mig en lite tunnare jacka för att smälta in lite bättre. Men vantarna kommer sitta kvar(kanske skippar dubbla vantar och kör med ett par), halsduken kommer nog med vara kvar ett tag till. JAG VILL INTE BLI SJUK!!! Inte frysa ihjäl heller men får väl stå ut med att frysa lite men inte om händerna, för dom dör direkt!

haha ja så kan det va....

Igår var jag på fotboll (Åtvidaberg- helingsborg) med Nikolina, Louise och Gelare:D very mucho fun!!

Sedan har det ju säkert hänt massa som jag inte kommer på nu.....Louise har varit och hälsat på i skolan idag och igår, det gillas extremligt starkt! :D<3

Ja annars idag så har jag varit i skolan och senare ska jag antagligen till Gelare;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0