2010-12-19 jag e störd!

Alltså jag e seriöst störd!:O
Eller min hjärna e förstörd och det e tack vare skolan!
Skolan har gjort jag mig förvirrad och trög, bara för att den har pressat mig så dant och gjort mig överstressad!
KUL(Y) verkligen (Y)

Iaf så kan jag inte klockan längre...
Jag skulle ta bussen som gick 11.28... jag tänkte att den gick 12.28 även fast jag visste att den gick 11.28:O
Alltså jag vara totally lost!:O Men iaf så missade jag den då förstås för jag tänkte att jag hade en hel timme till på mig! Haha hade Louise inte sms:at mig hade jag fortfarade varit helt borta xD
Nu får jag istället ta nästa buss, bara jag inte blandar ihop tiderna nu... haha ska jag vara ärlig e jag frortfarande förvirrad och har behövt tänka om min planering flera gånger bara för att jag insett att jag ligger en timme fel, sen insett att nej det gjorde jag inte och sen insett att jo det gjorde jag visst...
Det e faktiskt inte kul:O det e creepie! Bara inte jag missar den här bussen, då lär Louise få damp på mig eller jag får iaf damp på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0