ganska stört

haha jag har tänkt på en sak...

jag har inte direkt vunnit så många tävlingar, inte seriösa iaf (okej de jag kommer räkna med nu e inte heller så värst seriösa...)

Men några wierdo tävlingar som jag vunnit och fått pris för, är:

*1 mattetävling på skolan i typ 5:an- jag vann ett presentkort på sf bio (okej det var mest tur, de drog några vinnare men jag hade iaf rätt svar!)

* 1 mattetävling för några veckor sedan i klassen- vann en chokladkalender (okej anledningen till att jag vann var nog mina lagkamrater, men jag var ju ändå med o hjälpte till!)

* pilbågstävling när jag var typ 9 år på något indianställe- jag vann en vit fjäder eller två eller så vann jag någon mer tävling för jag fick två fjädrar (fast när jag tänker efter så kom jag nog bara 2:a)

Okej men saken e den att det e så sjuka, helt ofattbara och framförallt osannolika tävlingar som jag vunnit! Inte själva tävlingarna men att jag vann dom...
För matte e verkligen inte min grej, jag hatar matte! Ändå e det matte jag vunnit tävlingar i, det e i matte som jag har tur i xD haha jag döööööööööööör av skratt!

Sen pilbåge... vad ska man säga? skjuta pil... det var tydligen min starka sida men vad jag kommer ihåg så fick jag knappt i väg pilen:O elr jo sen fick jag nog det o då kom den väl ganska nära målet antar jag... haha men ändå... pilbåge xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0