ska det vara så svårt med istiden! :O

Today e det torsdag!

Jag håller fortfarande på med mitt evolutionsarbete, fast e typ klar men letar efter någonting om istiden. Det går inte hitta något vettigt om istiden ju!!! Ska det vara så svårt att skriva lite bra information om istiden?! Hm sedan funderar jag på om jag kanske ska ha lite bilder under min tidslinje, kanske blir lite roligare då:D Fast då kommer väl min lärare tycka att jag e dum i huvude eller något. Man får säkert inte ha massa fina bilder:O Fast om jag inte har några bilder så e det säkert så att man ska ha bilder! Jag tar nog några, de e ju liksom lätt att ta bort dom annars ju! Haha vilka problem jag har, sitter o diskuterar med mig själv om jag kan ha bilder eller inte till min tidslinje xD maha!

Imorgon e det fredag, yes vad härligt! Efter skolan då ska jag träffa Louise :D <3 weeeei! Jag har lust att göra något galet, känns som det var allt för länge sedan nu. Så vi får se vad vi hittar på imorgon^^

Nu ska jag fortsätta leta efter istiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0