Sofia e trött och extremt trött på skolan!

Jag orkar inte mer!!!!! Blä! Jag sitter fortfarande och jobbar med naturkunskaps uppsattsen, inte kul! Men sen när jag e klar me den så e jag ändå inte fri för då måste jag göra estetisk- grejs!! O no! ;( När det e klart sen så börjar skolan igen, vilket roligt slut på lovet! O vad jag älskar skolan :D

Min nya grej för att jag ska klara av skolan e att intala mig själv att jag älskar skolan, jag älskar att plugga, jag älskar att gå upp tidigt för att gå till skolan, jag älskar helt enkelt allt med skolan!!!!

Jag använder mkt utropstecken, haha vad jobbig jag e! Jag orkar inte med mig själv just nu......:S:S:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0