Idag har jag....

haft sommar! Sjukt härligt, Louise och jag har legat vid stranden typ hela dagen. Sedan på kvällen cyklade vi runt i åtvid och hittade ett bostadsområde som vi aldrig någonsin har sett eller vetat om innnan. Helt sjukt!:O Liksom  lilla Åtvidaberg hittar vi ett helt område som vi inte visste fanns! Det var ett riktigt myskoställe i alla fall... kanske därför jag aldrig varit där.

Sedan tittade vi på Ghost adventures och nyss följde jag Louise hem en bit. Cyklade i mina fina röda mjukisar xD

Trodde jag skulle mörda någon i morse... Vid klockan halv 6 började någon trimma gräset utanför mitt hus, när de slutade trimma gräset började grannens alla barn att skrika och hålla på samt damsuga(de damsuger verkligen jämt och tjuter)! Då gav jag upp vid 10 och gick upp ur sängen. Seriöst måste jag stå ut med det här hela sommaren? Jag vill kunna sova! Vem vill vakna halv 6 på morgonen varje dag i resten av sitt liv, särskilt när man har sommarlov?:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0