Sofia e nästan död....

Nu e jag helt slut och det blir inte bättre av att jag vet att jag har 999884782 grejer som jag måste göra ;(

Idag e det torsdag, det har varit en jobbig dag! Dagen började med nationella i spanska och slutade med cooper-test i hundra graders värme.... Vem orkar springa då? Jag dog nästan men Gelare och jag förbättra oss väldigt mkt i alla fall, Stolt! ;D Nu kan jag inte gå pga mina fötter, typ 9487432 blåsor (ca 5 kanske då) men de sitter så det inte går att stå normalt på fötterna! :S

Imorgon e det fredag, då blir det nationella i matte A del 2, vad kul (not)!:D Efter det ska vi dansa och jag förstår inte hur det ska gå till om mina fötter mår som dom mår nu, imorgon. Sen ska vi gå och leta efter några baggar (ännu mer mord på fötterna)

Jag e trött och blir ännu tröttare när jag tänker på alla jobbiga grejer! Men snart e det helg i alla fall och då ska jag jobba:)

Nu ska Sofia gå ( eller kan ju inte gå) och klaga lite mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0