Smartast i världen

Seriöst jag e nog smartast i världen!

Jag skulle göra te med honung i pga min hosta, alla i min familj klagar på mig när jag hostar hela tiden (jag bor ju inte ens på samma våning som dom:O)
Iaf men det kändes lite taskigt att sätta på vattnet i köket nu när alla sover (fast hostan stör väl lika mkt som det), så jag tog med mig vattenkokaren upp på mitt rum (smart!)
Ja sedan när vattnet kokat klart så insåg jag att jag glömde ta med mig te upp (jag var nog så exalterad av min smarta ide med vattenkokarn)...
Jag orkar iaf inte gå upp o ner nu igen, det e för mkt jobb, alltså det e inte bara att gå ner trappen...

Nu ska jag dricka mitt vatten, sen ska jag försöka sova;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0