yes sir!

Igår var jag inte i skolan, eller jag var i skolan men inte i min vanliga.

Gelare och jag var o tittade/testade på infokomp (skola i linköping) för vi har funderat på att byta. Nu har jag bestämt mig med, jag byter skola!

Har tänkt på att byta jättelänge nu, har liksom insett att jag inte orkar slösa mitt liv på natur natur när jag inte ens tycker det e kul och troligen inte vill jobba med något inom det. Fast jag ska fortfarande läsa natur men på infokomp med inriktning ledarskap, de kurserna verkar passa mig mkt bättre;D (Y)

Ja sedan igår så tittade jag även på fotboll Åtvidaberg - djurgården (Y)

Hm min mobil har damp med... fyller ju år snart, kanske blir tvungen att önska mig en ny :O ;(
Jag vill ha min gamla, för den e mobbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0