2011-02-01, money here i come!

Februari, tisdag

I got some good news today, jobb bestämt den 14-15 maj... nice ;)(Y)
A lot of money ska vi fixa, det gillar Sofia!

Min rygg var död idag, elr inte död för jag kände den obehagliga hemska smärtan... elr känner den forfarande men tror den  håller på att försvinna... hoppas på det!! (Y)

Borde soooooooooova nu, orkar inte... måste ju ändå gå upp snart!:O
Jag vill sova längre, jag behöver nog sova längre, min kropp e ju helt utmattad och ond!
seriöst så orka jag knappt gå idag, inte lyfta något och sen att jag har så jääääääääkla ont i ryggen med gör det ju inte bättre... fattar inte hur jag kunde få ont i ryggen bara sådär:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0