2011-02-06

Jag verkar seriöst tro att det fortfarande är 2010, vet inte hur många gånger jag i efterhand har fått ändra året i mina rubriker;D

Söndag idag iaf, borde sitta och plugga massa fysik nu (prov imorgon)
gör jag det?
svar:....... NEJ!

Igår blev det en dag hemma hos gelare med bla lite fysik-plugg (Y) och melodifestivalen... haha seriöst e ju inte melodifestivalen så bra/intressant, men man måste ändå titta... det hör till liksom...

För övrigt har jag blivit sämst på att blogga... nu för tiden skriver jag väldigt sällan och väldigt lite om vad jag gör om dagarna... hm kanske beror dels på att det jag gör e sådant jag helst håller för mig själv? men lite mer skulle jag kunna skriva så jag själv kommer ihåg det där jag inte skriver i bloggen.... men tiden, orken och lusten fattas för att det ska bli som förr, lite bättre kanske det blir i framtiden... yeah maybe maybe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0