2011-01-23

Yeah nu e det söndag, iaf ett litet tag till;)

Lördagen var sjuuuukt extremt jäkla lyckad (Y)
Var i stockholm som sagt med Gelare ;D
Händelserik och mkt mkt rolig dag/kväll ^^
Blev bla shopping, tunnelbana, skärholmen, buss, heron city, stureplan

haha som vanligt blev det fail när Gelare och jag skulle ta bussen från skärholmen till heron city...
1. vi visste inte vilken buss vi skulle gå på
2. vi frågade o fick svar
3. vi fatta fortfarande inte vart vi skulle gå på
4. vi hittade en buss som gick åt rätt håll
5. vi visste inte vart vi skulle gå av
6. vi gick av för tidigt
7. vi var tvugna att ta oss till fot till heron city från där vi hade gått av
8. vi gick på en trottoar som bara rätt som det var tog slut
9. vi fick gå på snövallar
10. vi fick stå i en rondell ett bra tag innan vi lyckades ta oss över vägen
11. vi fick gå över ett till snöberg
12. vi kom fram

haha o roligast var väll att av typ 5 gånger då Gelare frågade folk om saker så var 4 av de gångerna folk som inte kunde svenska...

Som vanligt trodde jag att jag skulle dö med... när vi åkte tunnelbanan till skärholmen så kom det på några creepie guys som typ omringade oss...

Gelare trodde även att hon glömde sin mobil på toan i city terminalen (det hade hon inte) xd så då fick den där vakten gå leta efter den, sen bjöd han mig på gratis toa, men jag tacka neeej ...ofta jag tackar nej till gratis, jag som e så snååål av mig:O jag borde ha gått bara för att liksom....

Maha men det hände massa kul grejer ass, snart blir det sthlm igen ;) (Y)

Imorgon e det måndag... skola...
Min dator har damp... kul (Y)... elr inte...
En vacker dag ska jag begrava min dator efter att jag har misshandlat den till döds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0