min tisdag...

.. var ganska hemsk!

1.märkte att mina favorit jeans tydligen var trasiga och på världens konstigaste ställen... hålen bara dök upp sådär, ingen aning om när de har gått sönder?:O blev att ta ett par andra byxor och då funka inte tröjan jag tänkt ha heller...

2. ..vilket ledde till att mitt favorit linne gick sönder!
yeess på matten efter lunch märker jag att mitt linne jag har på mig, också har gått sönder...
WHY!? :O

3. Gelare jag åkte till norrköping för att vi skulle lära oss fightas
- vi hitta inte stället, efter vi typ gått i över en timme så hittar vi stället
- vi går in, människorna där.... är creepie! seriöst det var som hämtat ur någon konstig film! alltså människorna som befinner sig där är verkligen SPECIELLA! man fick lite hippie-känsla... men liksom mer moderna fast ändå liksom inte...
alla känner alla... alla glor på oss...
de känns som vi hamnat mitt i någon hemlig förening/klubb...
vi går ut o väntar utanför för att bestämma oss för hur vi ska göra...
sen blir alla mina fördomar om de här människorna bekräftade...
vi går där ifrån fort som faaaaaaan!!!

4. sen lyckades vi ta oss tillbaks till norrköpingcity efter väldigt lång tid och sen till linköping (höll på att missa tåget hem till linköping för vi satte oss i typ fel tåg först... typiskt gelare och mig...)
sen när vi kom tillbaks till linköping så var vi där ett tag och sen åkte vi hem (Y)

yeah norrköping var fucking creepie... liksom det vi fick vara med om där, det var ju inte bara det där konstiga stället.... ass shiiet... jag längtade till- och-med hem till åtvid, då e det illa xD... kändes som man hade åkt bak i tiden när man var i norrköping:O allt kändes så old, vill man åka tillbaks i tiden kan jag rekomendera norrköping (Y)

haha neee men norrköping tänker jag inte åka tillbaka till frivilligt!
jag håller mig till stockholm, linköping, göteborg(Y) de ställena passar mig bättre.... hippies e inte riktigt min stil...

För att sammanfatta min tisdag:
det var inte min TURDAG precis!
allt fucka sig och blev fel!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0