2011-05-26

hahaha kan inte sluta skratta! xd

väldigt länge sen jag skrev något här :O vad har hänt med mig?
nee tröttnat antar jag men nu fick Sofia lust att bara skriva något (Y)

Hänt mkt sen sist, hur många sthlms resor? bor där typ nu.. nee men nästan.. elr inte(önsketänkande) men åkt dit typ 4 gr sen sist(tappat räkningen för längesen)? o då har jag även stannat där hela helgen o festat som en galning med noo sleep, livet e roligt i huvudstaden när man är 17 och bor mitt på stureplan (Y)
Upplevt massor, både positivt och negativt

snart är det sommarlov iaf (Y)
har nog varit det värsta skolåret i historien asså, såå sjuuukt stööört jobbiiigt!
kan vara stolt över att jag bara svimmade en gång i skolan...
snart över iaf... jag har fortfarande kvar den där samhällskunskapsuppsatsen... den ska göras.. typ nu.. imorn!
Haha!

Det var väl en liten sammanfattning av den här tiden som varit sen jag skrev sist...

Haha den här bloggen.. jag pallar inte längre, den e för kul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0