Tursdag, klippa håret:S

Torsdag idag och dagen började med nationellt prov i matte, jippy! Efter skolan följde jag med Gelare hem till henne. Sedan följde jag med henne till frisören, för hon skulle färga håret, så då satt jag där ett tag. Hennes hår blev jäte fint:D Efter ett tag var jag tvungen att gå efter som jag skulle klippa mig, men det gjorde jag på en annan frisörsalong^^ O snyft* mitt hår är kort! I alla fall så tycker jag det ;( Nu så kommer jag sura över det jätte länge, för jag vill ha mitt lång hår tillbaks! Ja nu tycker jag att jag hade ganska långt hår faktiskt!

Maha i skolan på håltimmen så spelade jag och Gelare biljard mot Anton och Daniel. Jag äger typ på biljard nu! Kanske det var för den braiga coachen som Gelare och jag hade, Louise^^

Nu ska jag snart sova, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0