Lördag, shopping

När jag var hos min farmor och hade planerat att köpa skor i kosta, så blev det aldrig så. Det fanns inte några som jag ville ha. det berode nog på att jag redan visste vad jag var ute efter och de fanns inte där. så idag när jag var i Linköping så köpta jag mig entligen ett par skor. Jag nöjd, för det var sådana jag ville ha. Okej först tänkte jag på ett par andra, men som var i samma model. fast hel svarta. Sedan fick jag syn på de här. Dom här skona var på rea. Kostade i alla fall 200 :- billigare och var nästan lika dana. Så då blev jag helt till mig, när jag insåg att jag inte behövde betala lika mycket! Maha jag super nöjd. Det blev bara skorna. För jag kunde inte tänka på något annat än skorna. haha okej det kunde jag, men hittade inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0