Tisdag, summerhus imorgon

Imorgon åker jag till sommarhuset och blir nog kvar där till på fredag. Jag måste bada någon av de dagarna jag är där! Jag har inte tagit första doppet i år än! Det är ju alltid så kallt :S Så det blir inget bloggande på några dagar nu.

Jag har någon konstig insekt som sitter på min vägg vid min säng. den har suttit stilla där på samma plats utan röra på sig i minst en vecka nu. Jag vågar inte peta på den. Undrar om den lever? Den prickig. Är den giftig? Den kanske brukar försöka mörda mig på natten när jag sover?:O Det är kanske den som håller borta alla spindlar? För när jag tänker efter så tror jag att den har suttit där sen de försvann från mitt rum. Jag tycker om insekten:D

Nu ska Sofia sova, i alla fall snart, försöka sova åtminstone. God natt everybody, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0