Tisdag, tisdag

Igår var jag ju med Louise, rulitg ruligt! Vi tittade bla på film "They" hette den. Hm de var väl sådär. Sedan lite senare gick vi hem till Louise. Tog ut henes gulliga kissebebisar, som skuttade runt i gräset. Såg jätte kul ut xD Sedan gick vi lång promenad. Maha jag blev atakerad av svarta slemiga sniglar! Äckligt och jag skrek som jag vet inte vad o Louise  trodde att det var ormar när jag skrek så där. Men asså snigelslem är inte något vidare kul att ha på foten! Vi hittade en väg som vi aldrig gått, så vi följde den för att se vart vi kom. Kom till en stor väg. där gick vi och dansade och släppte loss mitt på vägen till musik xD sedan hände det massor mer.  Det var ruligt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag håller med! vi hade toppen roligt! (Y)

2009-08-04 @ 17:34:02
URL: http://lola.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0