Maha new!

Today var jag i skolan... hade typ två timmars naturkunskap, miljökörkort! xD

Efter det stanade Gelare och jag kvar en stund för att ta kort till estetiskgrejsemojsen......

Har varit en ganska så skön dag, började ju inte förns vid kl 13.00^^ fast hade varit skönt att sluta då istället! Hade kunnat börjat vid 8 och slutat vid 10! :O why var vi tvugna att börja vid 1?!!

I alla fall nu borde jag börja plugga! wihu!

Maha jag älskar Gelares och mina konversationer på facebook! ;D

Har även gjort lite mer juldesign på bloggen nu! Snyggt! xD Ska bara byta bagrund med, den förstör ganksa mkt!
Det e kanske lite mkt rött men det e för att det ska märkas att det e jul snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0