One tree hill & Gossipgirl, Beck

Har tittat på one tree hill. Ooooh é inte det något av det bästa som finns? Jag älskar det, det väcker så många käsnlor. Jag vet inte varför men det gör det. I Love It=) NU tittar jag på gossipgirl....wihu:D de hör ju också till något av de bättre...me like^^ Så himla fina kläder o man bara jag vill också ha dom där kläderna! Senare är det ju Beck. Det är riktigt bra de:P På söndagar är det ju massa bra på tv har jag märkt nu^^ I alla fall mer än vad det är alla andra dagar.

Efter gossipgirl så ska jag ta och springa lite på löpbandet. Fast jag har ont i huvudet så det blir inte så länge. Jag blir så yr när jag springer på löpbandet. Är det bara jag som blir de? O särsklit yr blir jag när jag har ont i huvudet. Haha jag brukar nästan ramla av det då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0