Tisdag

Jippy entligen är första nationella provet avklarat, men uppsatts på torsadg:S Uhuhuhu! Hoppas det går bättre då, för idag kändes det verkligen som att allt gick skit. Dagen kändes allmänt konstig, ingen härlig sovmorgon! Jag bara vet att den här veckan kommer bli sjuk jobbig. Den kommer kännas så enormt mkt längre nu när jag inte haft min sovmorgon, plus nationella proven.

Nu måste jag göra matteläxan, weeeei dubbel weeeei vad roligt:D elr inte, men ska försöka se det positiva i det. Tänka vad mycket jag lär mig. Jag kommer bli smartis och sedan klarar jag MVG i matte på nationella proven.....okej det var kanske att överdriva lite^^ maha! Kör hårt, kanon kul, full fart xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0