3 veckor kvar

Det är ungefär 3 veckor kvar av sommarlovet. Det känns kort men även långt. Det beror på hur man ser på det. Tänker man att det är 3 veckor kvar till skolan börjar, då känns det kort. Tänker man att det är 3 veckor kvar till Gelare kommer hem, då känns det extremt långt.

Jag känner mig pressad. Jag har inte tagit mitt första dopp i år än. Sommarlovet är snart slut, jag måste hinna bada i alla fall en gång innan lovet är slut. Så nu har jag 3 veckor på mig att få det gjort. Jag börjar ana att jag är en badkruka xD Förra året badade jag i alla fall 2 gånger^^ I år hade jag som mål att slå det. Än så länge kan jag ju lyckas med det, men då får jag nog ta och sätta lite fart. Ska ju vara i farmors stuga nu i några dagar. Då kanske jag lyckas bada någon gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0