ett minne som borde vara en mardröm xD

Tittade förut på viktoria firandet på tv. Det var en barnkör med. Då fick jag en flashback och höll på att dö av skratt!
För några år sedan, jag tror jag var kanske 9 eller 10 år. Då följde jag med mina kusiner till öland och kampade. Det var då på morgorna någon grej för barnen. Typ 2 dagar efter vi kom dit så skulle alla barnen tillsammans med ledarna ha konsert för de på kampingen med låtar som de brukade sjung. Mina kusiner hade ju varit där fler gånger åren innan, så de kunde de där sångerna  och rörelserna. men inte jag xD haha och de tvingade mig att vara med. Så på kvällen så uppträdde jag och jag kunde typ ingen låt eller rörelser till låtarna. jag bara stod där och mimade och försökte se ut som jag kunde allt och var proffs. Maha asså det måste ha sett så sjukt kul ut så det inte är sant xD Inte skämdes jag heller, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. Jag tror inte ens jag var nervös, men det kanske var för att jag visste att jag inte kunde ett skit typ. Ojoj vad kul och stört.

Det här hade jag nästan helt förträngt. Haha det är sådant som typ bara händer i drömmar. Att man ska uppträda och inte kan texten eller har någon aning om vad man ska göra, man bara kastas in i något. Så står man där på scenen och tvingas improvisera för en stor publik och värst är det när det är flera människor på scenen och man ska göra samma sak som de. Eftersom då syns det ju om man gör fel. Haha och det har typ hänt mig på riktigt. Fast det ser jag inte riktigt som så plågsamt. Kanske för att det var flera år sedan och jag inte tog någon skada av det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0