Måndag, cancer?

Jag är rädd, rädd gr 983652729292939! Jag tror ärligt att jag har cancer, magcancer! Fy jag vet inte vad jag ska ta mig till. Liksom nästan alla symptom stämmer in på mig:S Jag vill inte ha cancer! Cancer är något jag fruktat typ hela mitt liv, något som jag verkligen inte vill ha! Men om jag har cancer så skulle det förklara en hel del. Liksom även om det är magcancer kan det nog ha att göra även med min huvudvärk som jag har konstant. Nu har jag nästan bestämt mig för att besöka en läkare. Fast jag vill inte ha cancer, men det behöver ju inte vara det kanske?

Jag tror än mer på att jag har magcancer nu. jag fick en uppenbarelse, ett tecken förut idag när jag låg hemma med magsmärtor i soffan och kollade på okänd diagnos. För då råkade det handla om en som hade magcancer och hur stor e chansen att det handlar om det just när jag ligger där och funderar på om jag kanske har cancer? Det var ett tecken tror jag, tyvär:S


Kommentarer
Postat av: Frieda

hihi sofia du är söt men jag tror allt det löser sig! ;)

2009-07-17 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0