Tisdag, 7 juni

Hellu! Idag lite senare ska jag vara med de bästaste Gelare och Louise:D weeei dubbel weeei! Avskeds dag:( Imorgon åker Gelare till Iran och hon kommer vara där i  typ 6 VECKOR! fatta 6 veckor! Vad ska jag ta mig till utan min bästis? Aow vad jag kommer sakna henne. Liksom vi brukar sakna varandra när vi bara är borta över en helg och nu liksom 6 veckor:S Men hon kommer ju hem sen efter 6 veckor, då har jag något att se fram mot:D

Typ jätte länge sedan jag träffade Louise, så det ska bli super ruligt att träffa henne:D saknat henne enormt mycket gr 93836262749484484!

I alla fall, jag kommer sakna Gelare massor! Men vi 3 kommer ha det ruligt idag så vi kan tänka på den här dagen när vi är ifrån varandra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0