Torsdagen, en Louise dag :D

Igår var jag med bästaste Louise:D Weeei super extremt kul! Maha vi spelade monopol och jag vann xD Liksom miljoner är jag^^
Sedan körde vi robinsonspelet 98282833292 gånger xD haha vi äger på det:D
 Vi gav oss ut på en liten upptäcksfärd till en informations grej om Åtvidaberg och Östergötland. Det började regna, jag hade paraply men inte Louise. Så hon tog en turistkarta och gick runt med den över huvudet. Det var så snyggt! Vinkade till bilar. Vi har rolig humor^^
Hälsade på urgulliga kissebebisar som Louises katt fått. Majou jag vill ha en kattunge! Så jag har planerat att min katt Findus som är en kastrerad han katt ska få kattungar:D

haha sedan hittade jag en lista som vi två skrev på sommarlovet till 8:an på grejer vi skulle göra innan sommarlovet var slut. Den listan gick det så där med^^ Men nu ahr vi skrivit en ny lista på saker vi ska göra innan vi börjar gymnasiet. den äger och den här gången ska vi försöka göra alla, i alla fall de flesta, åtminstonde hälften, en tredjedel. Nä alla!

Haha det var roligt igår xD Och jag bara älskar promenader på natten när det är mörkt och regnar:) Finns det något mysigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0