Bobo:D

Jag har döppt spindeln i mitt rum till Bobo:D Har bestämt att det är mitt nya husdjur, det är bara det att jag är livrädd för Bobo. Men det ska nog gå bra om jag får lite tid på mig att lära känna Bobo, så kanske jag vågar fram till Bobo efter ett tag^^ Om Bobo nu inte äter upp mig eller är dum emot mig:S Maha!'

Förövrigt är min läpp och käke konstiga:O Antar att det är någon närv vid mitt käkben som gör att min överläpp på vänstersida domnar bort. Det gör ont på vänstra käkbenssidan eller det är ömt där. När jag komemr emot där så typ domnar min överläpp på vänster sidan bort. Det känns hel konstigt, fast det blir så ibland även när jag inte kommer emot käkbenet:S Jag är rädd! Hoppas det är normalt imorgon, för det kan väl inte vara cancer eller något? Bäst jag googlar!

Bobo är ljusbrun, men min mobilkamera är ju bäst så Bobo ser svart ut och bildkvaliten är på topp! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0