i´m home:D

Oh vad skönt det är att vara hema nu. Inatt ska jag få sova i min älskade säng, så jag har längtat. Jag är jätte trött nu, dock inte lika illa som förra året efter friluftslvivs grejsen, tur det^^. Min luftmadrass var bucklig, jag förstår inte varför alla luftmadrasser ska var buckliga? oskönt är det! sedan krampade mina ben och min rumpa hela natten, kunde inte ligga i någon ställning mer än typ 3 sekunder , så jag hade lite problem. Men annars var det trevligt:)

Louise och jag gick på upptäcksfärd i går kväll i en skog där vi var, vi orkade inte sitta still xD I alla fall så var den skogen sjukt läskig! Jag menar det verkligen, den var hemsk. Det var liksom stora granar som var typ döda. Det låg massa grenar på stigen så vi gick en bit in i skogen brevid stigen. Det var en spöklig känsla och väldigt obehagligt. Det kändes som det var någon som iaktog oss. Så till sist stannade vi och tittde runt lite. Då plötsligt fick Louise syn på något och pekade på det. Oh herre gud när jag fick se det fick jag panik! Louise och jag stog där o skakade typ, vände direkt tillbaka. Det vi hade sett var skellet av något, ben bitar och det var grymt läskigt. Alltså det var kanske något i den där skogen och det kändes som det skulle komma och äta upp oss.  vi vände i alla fall direkt och sprang tillbaka ut ur skogen till dom andra. Tur att vi inte gick vilse, då hade ni nog inte hört av mig idag. Vi såg även en  stor konstig sten hög som påminde om en slags grav....Så ja vi var rädda och jag tror vi skrämde upp oss själva lite väl mycket. Men det var något med skogen som gädde än en känsla av obehag. Jag är glad att jag lever och inte var själv där i skogen^^

Kommentarer
Postat av: Louise

fy fan, det var det läskigaste jag varit med om på länge :P ALDRIG mera dit! :S hahaha

2009-06-06 @ 15:37:40
URL: http://fashionlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0